Please disable your adblock and script blockers to view this page

miercuri, 2 august 2017

Motorul 1.8 TSI - Totul despre acesta.

Astăzi vom discuta despre motorul 1.8 TSI. Motorul face parte din generația nouă de motoare dezvoltată de grupul VAG. Eficiența motoarelor turbo și-a spus mereu cuvântul pe mașinile de serie. Dacă înainte eram obișnuiți cu mașini de raliu care să fie echipate cu motoare turbo, situația s-a schimbat între timp, ele fiind produse la scară largă. Dar despre cât de eficient este acest motor vom vorbi în cele ce urmează.
1.8 TSI este un motor este unul turbo fiind mai destinat celor care doresc să aibă parte de sportivitate, dar nu neapărat.
Trebuie să fiți cu băgare de seamă de la bun început, Întrucât acest motor necesită taxe mai mari. Motoarele turbo întotdeauna oferit un plus de putere față de cele aspirate. Motorul 1 8 TSI este un motor foarte reușit și are un cuplu de 350 nw. Iar în funcție de bugetul dumneavoastră, dacă vă decideți să cumpărați o mașină Ce face parte din grupul Volkswagen, motorizarea 1.8 TSI este cea mai indicată special pe masinile ce au caroserie ceva mai mare cum ar fi SKODA Octavia, Skoda Superb, Volkswagen Jetta, dar și pe Seat Toledo poate fi regăsit acest motor. Motorul dezvoltă o putere de 180 CP și un cuplu de 250 nw noul politie de 1250 rotații pe minut. Motorul 1.8 TSI este fratele mai mic al motorului 2 0 TSI.

Consum
Din punct de vedere al consumului, consumul mixt dat de Volkswagen pentru acest motor este de 6.1 litri la 100 de kilometri, iar emisiile de dioxid de carbon (CO20 sunt mici - 136 de grame/km. Referitor la 1 - 100, doar 7,4 secunde pentru a ajunge la 100 de kilometri. În opinia mea acest lucru este irelevant. De acord este important ca o mașină să se miște mult mai rapid, să îți ofere acel plus de putere când va efectua o depășire. În principiu motoarele ceva mai mari sunt foarte bune la drum lung la mers în regim de autostradă față de 1.2 TSI care este un motor mai mult de oraș. Pentru cei care doresc această motorizare trebuie să menționez de la bun început că acest motor este indisponibil pe variantele de echipare inferioare din grupul Volkswagen. Prin urmare cei care doresc să configureze oricare mașină grupul Volkswagen vor trebui să aleagă variantele de echipare superioare pentru acest motor.
Sper ca acest articol să aveți o idee despre acest motor, în caz că nu Știați exact ce motorizare să alegeți pentru maşina ce urmează să o cumpărați. Dacă totuși sunteți indecis, ar fi bine dacă ați ota pentru un test drive și să cereți în mod explicit o mașină ce are în componența sa acest motor.
Este adevărat, un motor mai mare întotdeauna îți vor oferi senzații plăcute la condus, și un alt feeling față de motoarele cu cilindree mai mică. Chiar pentru cei care nu se uită neapărat la buzunar opțiunea alegerii unui motor cu cilindree mai mare este întotdeauna mai bună față de un downsize și are un potențial de creștere a puterii peste cei 180 CP. 
Concluzii
Acest motor 1.8 TSI reușește îmbine două lucruri - putere și eficiență, dar are și un dezavantaj acela al taxelor mai mari cum ar fi asigurarea obligatorie RCA, CASCO și impozitul aferent.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu