Please disable your adblock and script blockers to view this page

luni, 3 aprilie 2017

Noua Skoda Kodiaq - Review - prezentare - motorizări - prețuri


De ceva vreme m-am gândit să scriu un articol despre această mașină impresionantă. Așa că a venit momemtul să prezentăm Skoda Kodiaq.
Skoda a lansat în acest an un nou SUV Kodiaq ce se dorește a fi fratele mai mare a lui Yeti dar și cel mai tehnologizat model de până acum produs de Skoda.
Skoda Kodiaq are un design puternic, spațiu mai mult decât generos dar și soluții inovatoare de conectivitate. Dar asta vom vedea în cele ce urmează.



Design-ul exterior

Skoda Kodiaq are un design inovator, elemente noi ce vor exista și pe modelele sedan în viitor.
Partea frontală are o grilă tridimensională, iar blocurile optice sunt ascuțite având înglobată tehnologia LED.

Capota mașinii are o nervură ce este situată la nivel central care se termină cu logo-ul Skoda. Iar în spate, stopurile sunt la fel de ascuțite și dispun  și ele de tehnologie LED.



Skoda Kodiaq se bucură de un portbagaj spațios, și fără îndoială este cel mai mare protbagaj din segment.
Kodiaq putem spune că împarte aceeași platformă cu Volswagen Tiguan și Seat Ateca și anume MQB. Această platformă s-a dovedit extrem de utilă și fiabilă iar grupul Volkswagen a economist bani, reducând costurile de când a produs-o. Până la urmă scopul producătorilor de mașini este acela de a economisi bani și a reduce costurile.
Skoda Kodiaq are o lungme de 4.7 de metri și este cu 40 de mm mai mare decât Skoda Octavia. 
Kodiaq poate fi comandat și cu versiune de 7 locuri pentru familiile numeroase ce doresc asta.


Kodiaq este o mașină ce impresionează, așadar poți epata cu acest model și este un autoturism destinat famiilor, dar și celor ce doresc un SUV elegant ceva mai ieftin decât mărcile premium BMW, Audi, Mercedes.

Interior 
La interior, spațiul este foarte mare, un design modern, inovator, planșa de bord arată surprinzător de bine. O revoluție în materie de design. Panoul planșei de bord cât și al instrumentelor cu toate că a fost modificat  și el oferă dacă putem spune așa două zone simetrice.
Gurile de ventilație au un aspect dreptunghiular, iar între cele două guri de ventilație este un ecran modern touchscreen. În funcție de model poți opta pentru tapițerie de stofă sau de piele. Tapițeriile de piele sunt disponibile în verisuni mai scumpe.
Kodiaq are un sistem multimedia acoperit de sticlă, iar acesta preia conturul grilei frontale. Iar pentru a fi în trend cu tehnologia butonele fizice au fost înlocuite cu butoane virtuale.

Portabagajul are deschidere electrică având un volum de 720 de litri, iar dacă vei dori rabatarea banchetei din spate acesta va ajunge să fie de 2065 de litrii conform producătorului.

Dar de ce este cea mai tehnologizată mașină?
Producătorul ceh a decis că e timpul ca noile tehnologii să apară la bordul mașinii. Volanul încălzit este nelipsit atât pe acest model cât și pe celelalte modele din gama Skoda. Blocarea electrică a ușilor pentru copii, dar și protecția pentru deschiderea ușilor sunt câteva dintre tehnologiile importante ce au fost puse pe acest nou model.
Câteva din Soluțiile Simply Clever - umbrela poate fi ascunsă în portieră, tetierele pot fi setate pentru a putea dormi bine în mașină sau recleta pentru zăpadă ce poate fi găsită în bușonul rezervorului.
Ca și la celelalte modele, camera de marșalier este nelipsită pe acest model. În acest mod nu mai există scuza că vei lovi mașina când vei face o garare sau o parcare laterală. Însă, care este noutatea acestei camere? Ei bine, cameră de marșalier la 360 de grade, asta înseamnă că vei vedea mașina în ansamblul ei și vei știi cu siguranță cum te vei încadra între două mașini.
Frânarea de urgență cu funcție de recunoaștere a pietonilor, recunoașterea indicatoarelor de circulație dar și cruise control adaptiv sunt disponibile pe Skoda Kodiaq.
Nu pot să nu remarc și conectivitatea extrem de bună pentru telefoanele smartphone de la Apple, Apple Car Play sau pentru cei cu Android, Android Auto.

Motorizări și prețuri

Skoda Kodiaq paote fi configurat atât pe benzină cât și pe diesel cu cutii automate sau manuale cu tracțiune față sau integrală.

- Benzină TSI 125 CP
Astfel pentru versiunea pe benzină de 125 CP plus cutie manuală în 6 rapoarte și tracțiune față vei avea de ales între două versiuni Active și Ambition
Prețurile pleacă de la 20.806 pentru versiuean de bază Active benzină 1.4 TSI iar Ambition 23.285 euro.
Consumul mixt pentru această motorizare este de 6.1 l/100km conform Skoda. Cu siguranță aceste valori sunt date de producător și pot varia foarte mult în funcție de stilul de condus și de drum.
Dacă dorești această mașină având cu tie automată DSG în 6 rapoarte cea mai ieftină versiune este de 23.482 de euro cu TVA Nu te vei bucura de tracțiunea spate, mânerele nu sunt vopsite în culoarea caroseriei.
 Pentru motorizarea pe benzină 1.4 litri TSI (150 CP), cutie automată DSG, tracțiune integrală există două versiuni - Active  de 27.747 de euro iar prețul poate crește în funcție de dotările alese, respectiv  29.829 de euro.

-  Diesel - Motorină
Dacă vei dori tracțiune față plus cutie manuală pentru motorizarea Diesel trebuie să știi de la bun început că nu există. Mașinile se pot configura numai cu tracțiune integrală, dar poți alege ce transmisie să aibă manuală sau automată DSG.
Așadar, prețul pentru motorizarea diesel 2 l, tracțiune integrală - cutie manuală pleacă de la 25.410 și ajunge la 29.973 de euro.
Iar pentru motorizarea diesel 150 de cai, cutie automată  prețurile încep de la 25.410 de euro, tracțiunme față.
Pentru cei interesați de tracțiunea integrală, cutie DSG automată, motor 2 l, pot achiziționa cu banii jos această mașin înceând cu prețul de la 29.675 €, dacă vrei să te bucuri de cei 190 de cai va trebui să scoți din buzunar 33.245 de mii de euro.

Skoda s-a dorit a fi o mașină accesibilă publicului. Accst model SUV - Kodiaq lansat de Skoda poate fi alegerea pentru cei ce doresc un SUV foarte bun la prețuri accesibile. Poate să concureze lejer din punct de vedere al fiabilității cu mașinile premium, iar confortul la interior este unul foarte bun.
Skoda Kodiaq se va bucura cu siguranță succes în rândul mașinilor de SUV volum.

12 comentarii:

  1. Hmm, foarte documentat articolul tau, felicitari. Skoda insa, nu e o masina pe gustul meu. Cu toate imbunatatirile pe care le-a adus.

    RăspundețiȘtergere
  2. am avut scoda in familie, masina buna si fiabila. nu stiam de gama asta noua, mersi pentru prezentare

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa descrierea, chiar si pentru o noniubitoare de masini :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Destul de light, dar ok pentru cei care vor să-și facă o idee. Partea legată de consum, nu e tocmai corectă 100%. Acesta variază și în funcție de combinația aleasă, dar și de șofer și poate atinge și 7.2 l/100 km. Dar 6.1 l/100 km ar fi minimul de consum.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm.. zilele astea cautam si noi masini, din nou. Ne uitam dupa ultimul model de Octavia, si vad ca deja au scos-o din fabricatie pentru ca urmeaza sa lanseze altceva. Nu stiam ca au facut si un SUV, intre timp. Chiar astept sa il vad si pe strazile din Bucuresti sa-mi fac o idee mai exact de cat de mare e.

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi place design-ul, deși nu m-aș vedea conducând o astfel de mașină. :) Partea cu parcarea la 360 grade mi-a plăcut cel mai mult. Felicitări pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne! Costa cat o garsoniera in Bucuresti! Hai bine, puuuutin mai ieftina :)))
    Imi place asa cum o vad in poze, parca aduce putin cu X6 sau X5...nu ma pricep asa bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dacă mi-ar da cineva o mașină o săptămână și aici mă refer la un showroom ar fi super să îmi fac o idee conducând-o. Dar cum nu se încumetă nici un showroom să ofere momentan, asta e.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumoasa este, la un moment dat aveam de ales intre Skoda Rapid si Vw Yetta. Am ales Vw dar mi-a ramas un pic gandul la cum arata Skoda Rapid. Ma intreb daca as fi ales Tiguanul in defavoarea Kodiaq :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Am condus, o bună perioadă, o Skoda Octavia, model din 2005, dar pe urmă am dat de Opel și nu mă mai pot despărți de el! Dar, oricum, nu m-aș supăra dacă ar veni cineva la mine să-mi dea, gratis, o Skoda Kodiaq! Din păcate, știu că asta nu se va întâmpla niciodată! Bun articolul! Keep up the good work! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi-am propus sa aleg un SUV ca viitoare masina, din diverse motive, o pot lua in calcul pentru o selectie finala.

    RăspundețiȘtergere