Please disable your adblock and script blockers to view this page

joi, 12 ianuarie 2017

Noul model Dacia Logan facelift 2016 - o mică prezentare şi părere personală

.Ce a adus nou Dacia Logan 2 facelift în 2016?

Cu siguranţă acest Logan este o variantă îmbunătăţită pentru precedentele modele care a venit cu câteva lucruri noi care îi vor aduce şi mai multă personalitate..
 Noul Logan 2 are linii moderne şi dinamice redesenate. Din punctul meu de vedere arată la fel de bine ca şi versiunea precedentă. Dacia în sfârşit a înţeles că maşinilor lor trebuie să arate bine pentru a avea succes pe piaţa din România. Ştim majoritatea dintre noi că primele două versiuni de Logan ce au fost lansate în 2004 şi 2008 au arătat foarte urât. Stopurile din spate erau cât se poate de urâte şi de neînţeles. Nu ştim nici în prezent ce s-a întâmplat cu designerii grupului Dacia de au decis să le proiecteze în acel mod.
Din fericire, Dacia a ţinut cont de părere clienţilor construind noul model de Logan începând cu anul 2012 şi  continuând cu versiunea Prestige şi Logan 2 facelift. Acestea s-au dovedit a fi de un real succes.

Câteva cuvinte despre Dacia Logan 2 facelift
Senzaţia la interior este una puţin diferită. S-a acordat mai multă atenţie finisajelor. Ca şi în versiunea cu cutie pilotată Easy-R. Noua Dacie Logan dacă vorbim de tendinţe, aceasta a păstrat butoanele pentru acţionarea geamurilor pe uşi ca şi la versiuena precedentă Prestige. Volanul arată diferit şi mult mai bine. Claxonul a migrat de pe comenzile de semnalizare direct pe volan. Eu nu îi vedeam rostul să rămână tot acolo cum am fost obişnuiţi de zeci de ani.
Vorbind puţin despre volan, eu unul nu înţeleg de ce au optat pentru un volan în 4 spiţe. Arăta mult mai bine un volan în trei spiţe. Inspira mai multă eleganţă combinată cu sportivitate. Dar după cum bine cunoaştem Dacia Logan nu este o maşină sport, nu poţi conduce sportiv nefiind construită pentru asta. Este totuşi o maşină low cost limitată de motor şi de cuplu.

Câteva date despre aceasta
Preţul de plecare al acestui automobil porneşte de la 7000 de euro şi poate ajunge la 12000 în funcţie de varianta de echipare plus opţionale etc.
Dacia Logan şi de această dată ne încântă cu interiorul spaţios pentur o maşină din gam sa. Pot sta lejer 3 persoane pe bancheta din spate fără să fie înghesuite. Există mult spaţiu la cap pentru toţi pasagerii. Este o maşină destinată pentru familii.
Dacia a acordat mult mai multă atenţie la interior. Producătorul argeşean oferă mai multe modele de tapițerii și opțiuni cromatice pentru interior. 
Noua personalitate a Daciei este conturată de asemenea şi de un nou design al sistemului de lumini, fie că vorbim de faruri sau de stop-uri. O premieră pentru Dacia, blocurile optice au tehnologie LED. Este un lucru demn de apreciat pentru Dacia.
Bancheta poate fi rabatată 1/3-2/3 pentru şi mai mult spaţiu de transport.
Priză de 12 V pentru pasagerii din spate. Este foarte utilă mai ales la drum lung când veţi dori să vă încărcaţi dispozitivele.
În variant de top Dacia a implementat sistemul de asistenţă la parcarea cu spatele plus cameră pentru marşalier. Puteţi vedea pri ncamera din spate direct prin celebrul sistem MediaNav produs special pentru Dacia de LG şi multe lucruri.
Cât despre acele clanţe, nu îmi plac deloc. Aş fi preferat clanţe normale aşa cum există la toţi ceilalţi producători de autovehiule. Sper să vedem un upgrade peste 2 sau 4 ani la acest model. Este nevoie oricând de lucruri noi, sunt binevenite.

La capitolul siguranţă
Aceeaşi problemă când vine vorba de siguranţă. Chiar dacă Dacia specifică faptul că ranforsarea caroseriei sale este una mult mai rigidă faţă de versiunile anterioare, eu mi-aş dori neapărat să văd EuroNCAP că va testa această maşină în viitorul apropiat. Dar până atunci va plana şi în viitor suspiciunea că modele mărcii Dacia sunt nesigure în cazul unui impact. Acest lucru va aduce o reticenţă generând critici în rândul clienţilor care sunt în cautarea unei maşini sigure la un preţ avantajos.

Dacia Logan 2016 facelift poate fi configurată cu motor de 1.0 benzină de 75 de cai injecţie multipunct, 0.9 Tce 90 cai putere - motor turbo de asemenea şi 1.5 dCI 75 cai putere (diesel) şi 1.5 dCI 90 de cai putere.
Motoarele diesel sunt disponibile în versiunile superioare şi nu în cea de bază Acces.
Autovehiculul poate fi consifugrat de asemenea şi cu cutia pilotată Easy-R. Am scris un articol acum câteva zile despre aceasta cutie de viteze. Dacă doriţi să-l citiţi vă las link aici.

Ca şi o concluzie, această maşină inspiră eleganţă aşa cum a fost desenată, oferind mai mult confort la un preţ decent comparativ cu alţi producători de maşini sedan din gama de volum din Europa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu